loading...
مووی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
HO33EIN farhoudi بازدید : 44 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

مهران مدیری به تلوزیون و شبکه ی 3 باز میگردد. 

 روز گذشته خبری در روزنامه بانی‌فیلم چاپ شده بود، مبنی بر ‘دست رد مهران مدیری بر سینه جام جم و پاسخ منفی به مسئولان برگزاری این جشنواره برای شرکت در اختتامیه آن’.

امروز مدیری به این خبر واکنش نشان داده و با نگارش جوابیه ای برای این روزنامه، خبر از حضور مجدد خود در صداوسیما و برنامه سازی برای تلویزیون داد.

.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

HO33EIN farhoudi بازدید : 82 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

«خلاقیت» اولین اپیزود از مجموعه‌ی جدید مهران مدیری در قالب مجموعه «شوخی کردم»، از ۱۵ دی ماه در شبکه نمایش خانگی پخیش می‌شود.

اولین اپیزود این مجموعه، ۱۵ دی ماه در دو قسمت در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.هر اپیزود از این مجموعه ۲۰ الی ۲۵ آیتم دارد که شامل دو قسمت ۸۰ دقیقه‌ای خواهد بود.

 

 

برای خواندن ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید . . . . .
HO33EIN farhoudi بازدید : 67 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

جدیدترین اخبار از سریال طنز شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری

به همراه تصاویری از این مجموعه آیتمی

تصویربرداری مجموعه آیتمی “شوخی کردم” که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود از روز شنبه 16 شهریورماه در شمال شهر تهران آغاز شده است. در این مجموعه بازیگران متعددی به ایفای نقش می‌پردازند که هر کدام در آیتم‌های مدنظر و متناسب با نقششان مقابل دوربین این مجموعه می‌روند.
.
رامین ناصرنصیر، سیامک انصاری، جواد رضویان، رضا شفیعی‌جم، محمدرضا هدایتی، لاله صبوری، بیژن بنفشه‌خواه، ستاره پسیانی، شبنم فرشادجو، سحر ذکریا، ماندانا سوری و سعید پیردوست از جمله بازیگران حاضر در مجموعه آیتمی “شوخی کردم” هستند.

HO33EIN farhoudi بازدید : 106 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود پیش نمایش فیلم The Amazing Spider-Man 2 2014 با کیفیت عالی – HDRip 720P

اطلاعات کامل : IMDB
منتشر کننده فایل : گروه مووی دانلود
فرمت : MP4
حجم: ۴۰ مگابایت
محصول :امریکا
زبان : انگلیسی
ژانر: اکشن , ماجراجویی , فانتزی
امتیاز فیلم : نامشخص
زیرنویس : به زودی

خلاصه داستان: در مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲، زندگی پیتر پارکر (اندرو گارفیلد) مثل فسمت های گذشته بر سر دوراهی فرار دارد. یا اسپایدرمن بودن و مقابل افراد شرور فرار گرفتن یا گذراندن وقت با کسی که او را دوست دارد. گوئن (اما استون). پیتر به پدر گوئن قول داده که از خطرات خدش و دخترش را دور نگه دارد و بدنبال ماجراجویی نباشد. اما پیتر میتواند بر سر قولش بماند؟ اوضاع با پیدا شدن یک تبه کار جدید، الکترو (جیمی فوکس) و ظهور یک دوست قدیمی هری اسبورن (Dane DeHaan )، تغیر میکند و در ادامه پیتر سرنخ های جدیدی از گذشته خود کشف میکند…

HO33EIN farhoudi بازدید : 163 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود پیش نمایش فیلم ۲۰۱۴ ۳۰۰: Rise of an Empire  با کیفیت عالی – HDRip 720P

اطلاعات کامل : IMDB
منتشر کننده فایل :گروه مووی دانلود
فرمت : MP4
حجم: ۴۰ مگابایت
محصول :امریکا
زبان : انگلیسی
ژانر: اکشن , دارم , جنگ
امتیاز فیلم : نامشخص
زیرنویس : به زودی

خلاصه داستان:(خیزش امپراطوری) که به نوعی نسخه دوم فیلم ۳۰۰ است، یک فیلم تاریخی/اکشن است که روایتگر نبرد آرتمیزیوم بین سپاهیان لشکر خشایارشاه و یوریبایدس میباشد. در این فیلم به نقش آرتمیس که متحد خشایارشاه در این نبرد است توجه شده است.

HO33EIN farhoudi بازدید : 207 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود پیش نمایش فیلم The Hobbit: The Desolation of Smaug 2013 با کیفیت عالی – HDRip 720P

اطلاعات کامل : IMDB
منتشر کننده فایل : گروه مووی دانلود
فرمت : MP4
حجم: ۴۰ مگابایت
محصول :امریکا
زبان : انگلیسی
ژانر: پ ماجراجویی , فانتزی
امتیاز فیلم : نامشخص
زیرنویس : به زودی

خلاصه داستان: دورف ها و بیلبو و گندلف موفق شدند که از کوه مه گرفته فرار کنند و همچنین بیلبو توانست حلقه را به دست بیاورد. حال آنها سفر خود را در راه رسیدن به طلاهایی که اژدهای خوفناک از آن محافظت می کند ادامه می دهند و

HO33EIN farhoudi بازدید : 84 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود پیش نمایش فیلم All Is Lost 2013 با کیفیت عالی – HDRip 720P

اطلاعات کامل : IMDB
منتشر کننده فایل : گروه مووی دانلود
فرمت : MP4
حجم: ۴۰ مگابایت
محصول :امریکا
زبان : انگلیسی
ژانر: اکشن , درام
امتیاز فیلم : نامشخص
زیرنویس : به زودی

خلاصه داستان: Robert Redford بازیگر و کارگردان آمریکایی در فیلم «همه چیز از دست رفته» (All Is Lost) نقش مردی را بازی می‌کند که وقتی قایق بادبانی‌اش در اقیانوس هند از بین می‌رود ، به تنهایی برای بقا مبارزه می‌کند . درام «All Is Lost» با بازی Robert Redford در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) روی پرده سینماها می‌رود . این فیلم اولین بار در دنیا ماه مه پیش در جشنواره کن در بخش خارج از مسابقه به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت . بجز یک نریشن کوتاه در ابتدای فیلم و چند فریاد از روی خشم ، این بازیگر ۷۶ ساله که تنها بازیگر «All Is Lost» است ، در تمام یک ساعت و چهل و پنج دقیقه مدت فیلم ، دیالوگی ندارد .Redford هنگام نمایش این فیلم در کن به خبرنگاران گفت از چالش تک بودن و تنهایی و نداشتن دیالوگ لذت برده است . او گفت : «به ارزش سکوت در فیلم باور دارم . در زندگی هم چنین باوری دارم ، برای اینکه اطرافمان همیشه حرف هست ، شاید خیلی بیش از آنچه باید باشد . » بازی Redford در فیلم مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفت  «All Is Lost» را J.C. Chandor  کارگردانی کرده که این دومین فیلم او پس از «Margin Call» است .Redford در ۱۹۸۱ برای فیلم «Ordinary People» برنده اسکار بهترین کارگردانی شد و در ۱۹۹۵ نیز برای فیلم «Quiz Show» نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم و کارگردان بود. او سال ۱۹۷۴ هم برای فیلم «The Sting» نامزد اسکار بهترین بازیگر شد. Redford سال ۲۰۰۲ یک جایزه افتخاری اسکار را دریافت کرد ..

HO33EIN farhoudi بازدید : 124 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

جدیدترین اخبار و تصاویر از سریال ستایش 2

آغاز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی “ستایش 2″ به کارگردانی سعید سلطانی


تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب در شمال کشور به پایان رسید و عوامل این سریال اکنون تصویربرداری در تهران را آغاز کرده‌اند.
.
داریوش ارجمند،‌ نرگس محمدی‌، مهدی سلوکی‌، سیما تیرانداز‌، حدیث میرامینی،‌ امیرمحمد زند‌، رامسین کبریتی و … در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.
:: فروشگاه مووی دانلود ::


جعبه ابزار

همیشه برای استفاده از فتوشاپ و خلق یک اثر گرافیکی قوی، دانش این نرم افزار و تجربه کاری کافی نیست!
خیلی وقت ها می شود که ما از کاری مانند رتوش یا از جدا کردن بک گراند از یک عکس خسته می شویم یا در ساخت یک افکت ویژه تصویری یا متنی عاجز می مانیم وبه دنبال این می گردیم که با جعبه ابزار فتوشاپ 2014استفاده از یک نرم افزار خاص این کارها را تنها با چند کلیک انجام دهیم.
پلاگین ها در واقع همین نرم افزارها هستند، که یک سری عملیات حرفه ای در فتوشاپ را با سرعت و کیفیت بسیار بالا، بدون خطا تنها با چند کلیک برای ما انجام می دهند.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 16.800 تـومان

  

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از تغییر قالب سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 494
  • کل نظرات : 137
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 853
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 2,228
  • بازدید سال : 21,881
  • بازدید کلی : 451,367