loading...
مووی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
HO33EIN farhoudi بازدید : 76 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام من اونیم که با کیفیت 320 و 128 و لینک مستقیم

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام من اونیم که با کیفیت 320 + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام ادعای عشق

 

متن آهنگ من اونیم که ... مرتضی پاشایی

 

من اونیم که سایه هم نداشت دلش رو توی کوچه جا گذاشت
همون که تو دلش غما رو کاشت غیر از این سکوت چیزی بر نداشت
من اونیم که گریه می کنه همون که بغض و ول نمی کنه
همون که هیشکی باورش نکرد اشک و عاشق رو می کنه
صدام که سر به آسمون کشید دلای عاشق و به این جنون کشید
خدا ببخشه اونو که نموند که قلب سادم و اون به خون کشید
عشق ادعا سرش نشد آخرش نشد که یاد من بره
آسمون و باورش نشد کبوترش نشد دوباره بپره
من اونیم که خیره رو دره خوشیش و میده.قصه می خره
که حالش از همیشه بد تره دل نمیده و دل نمی بره
کسی که با کسی قدم نزد تو خونه عکسی غیر غم نزد
سری به قلب عاشق نزد اون که رو دلم زخم کم نزد
صدام که سر به آسمون کشید دلای عاشق و به این جنون کشید
خدا ببخشه اونو که نموند که قلب سادم و اون به خون کشید
عشق ادعا سرش نشد آخرش نشد که یاد من بره
آسمون و باورش نشد کبوترش نشد دوباره بپره

 

دانلود آهنگ آهنگ من اونیم که از مرتضی پاشایی

UploadBaz | Direct Link

دانلود دانلود

 

برچسب ها صداي دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود صداي دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود موزيک دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود فايل صوتي دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود6آلبوم جديد دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , خواننده دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , شعر دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود آنگ جديد دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود رپ دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود آهنگ پيشواز دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود آهنگ پيشواز ترانه دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود ترانه هاي دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود اولين آلبوم دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود آهنگ جديد دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود رپ دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود رپ هاي دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود با لينک مستقيم دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود با لينک مستقيم ترانه دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , صداي صداي دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ و لينک مستقيم , دانلود با لينک مستقيم ترانه دانلود اهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که با کيفيت + متن اهنگ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
:: فروشگاه مووی دانلود ::


جعبه ابزار

همیشه برای استفاده از فتوشاپ و خلق یک اثر گرافیکی قوی، دانش این نرم افزار و تجربه کاری کافی نیست!
خیلی وقت ها می شود که ما از کاری مانند رتوش یا از جدا کردن بک گراند از یک عکس خسته می شویم یا در ساخت یک افکت ویژه تصویری یا متنی عاجز می مانیم وبه دنبال این می گردیم که با جعبه ابزار فتوشاپ 2014استفاده از یک نرم افزار خاص این کارها را تنها با چند کلیک انجام دهیم.
پلاگین ها در واقع همین نرم افزارها هستند، که یک سری عملیات حرفه ای در فتوشاپ را با سرعت و کیفیت بسیار بالا، بدون خطا تنها با چند کلیک برای ما انجام می دهند.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 16.800 تـومان

  

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از تغییر قالب سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 494
  • کل نظرات : 137
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 853
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 409
  • بازدید ماه : 2,209
  • بازدید سال : 21,862
  • بازدید کلی : 451,348